Polityka zwrotów „Sklep promujSIEBIE”

§ 1 Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z wyjątkiem przypadków określonych w § 2.
  2. W przypadku treści cyfrowych (np. e-booków, kursów online) dostarczanych w sposób niematerialny, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli:
    • świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy,
    • Konsument został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia przed rozpoczęciem świadczenia.

§ 2 Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  1. Dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. e-booków, szkoleń online, projektów graficznych), jeżeli:
    • świadczenie rozpoczęto za wyraźną zgodą Konsumenta, oraz
    • Konsument został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
  2. Usług, które zostały w pełni wykonane za zgodą Konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie.
  3. Produktów cyfrowych przygotowanych na indywidualne zamówienie Klienta, takich jak projekty stron internetowych, logo czy personalizowane grafiki.

§ 3 Procedura odstąpienia od umowy

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (jeśli przysługuje), Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie:
  2. Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (dostępnego na stronie sklepu), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin odstąpienia, wystarczy, że Konsument wyśle informację o wykonaniu prawa odstąpienia przed upływem 14 dni.

§ 4 Zwrot płatności

  1. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy (jeżeli przysługuje), Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  2. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych dodatkowych opłat związanych ze zwrotem.

§ 5 Reklamacje

  1. Konsument ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące produktów cyfrowych, w szczególności w przypadku wad technicznych uniemożliwiających korzystanie z produktu.
  2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: . W zgłoszeniu należy podać:
    • dane zamówienia (numer zamówienia, data zakupu),
    • opis problemu.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni roboczych od ich otrzymania.

§ 6 Kontakt w sprawach zwrotów i reklamacji

Wszelkie pytania dotyczące polityki zwrotów i reklamacji należy kierować na adres e-mail: lub telefonicznie pod numer: 665 225 015.